Spustením novej kampane a novou verziou webovej stránky sa Mondi zameriava na profesionálnych tlačiarov. Hlavnou témou kampane sú digitálne technológie a ich súčasťou je rozširujúce sa portfólio papierov Mondi na digitálnu tlač, HP Indigo, vysokorýchlostnú atramentovú a hybridnú tlač.

Spoločnosť Mondi, popredný výrobca papierov, spustila v súvislosti so svojím portfóliom digitálnej tlače  novú kampaň zameranú na profesionálnu tlač. Kampaň kladie dôraz na digitálne tlačové technológie, vyzdvihuje prístup Mondi k vývoju portfólia pre profesionálny polygrafický priemysel: snahu priniesť na trh papiere vyrábané udržateľným spôsobom a optimalizované pre najobľúbenejšie profesionálne digitálne tlačové stroje. “Naše portfólio profesionálnych papierov odráža najnovšie trendy v technológii tlače a zariadení sústreďuje sa na stroje najčastejšie používané profesionálnymi tlačiarňami. V roku 2011 sme uviedli na trh rad papierov, ktoré sa zameriavajú na niekoľko kľúčových oblastí a to vysokorýchlostnú atramentovú tlač, HP Indigo, digitálnu farebnú laserovú tlač a hybridnú tlač. Okrem toho všetky naše papiere spĺňajú naše kritéria ochrany životného prostredia pre ekologickú radu Green Range a získali certifikáciu  FSC® alebo  PEFC™, prípadne sú vyrobené z buničiny, ktorá je 100 % recyklovaná alebo bielená bez použitia chlóru (TCF),“ vysvetľuje Johannes Klumpp, riaditeľ marketingu a predaja pre Mondi Uncoated Fine Paper.

Zatiaľ čo portfólio papierov pre profesionálnu tlač  od Mondi ponúka niekoľko značiek ocenených rôznymi hmatovými,  optickými a ekologickými certifikátmi –  papiere hladké, s vysokou belosťou, biele, prirodzene biele, recyklované a natierané papiere – kampaň odbočuje od propagácie konkrétneho produktu.

Nová kampaň zameraná na profesionálnu tlač doplnená o reklamy a novú webovú stránku (www.mondigroup.com/printing) oslovuje priamo svojou hlavnou témou – tlačiarne a ich tlačové stroje. Do konca marca bude okrem anglickej a nemeckej verzie webových stránok spustená aj verzia vo francúzštine, španielčine, taliančine, holandčine, poľštine, češtine, rumunčine, bulharčine, maďarčine a ruštine pre trhy v západnej, strednej a východnej Európe.

  
Celkovo počas roku 2012 uvedie Mondi päť rôznych reklám, ktoré pokryjú celé spektrum možnosti portfólia papierov, šité na mieru technologickým potrebám tlačiarní: digitálnu, hybridnú, HP Indigo a vysokorýchlostnú atramentovú tlač. Nástup nových digitálnych technológií má za následok širšiu ponuku pre profesionálne tlačiarne v oblasti flexibility v  aplikáciách. Možnosti sú dostupné pre personalizované malé náklady, tiež pre digitálne a ofsetové hybridné zákazky, ako aj pre hromadnú korešpondenciu a transakčnú tlač na vysokorýchlostných atramentových strojoch, no úspešnosť výsledkov tiež  závisí od optimalizovanej technológie papierov. V snahe umožniť túto optimalizáciu Mondi tiež pri vývoji svojich papierov pre profesionálnu tlač úzko spolupracuje s výrobcami tlačových zariadení – Original Equipment Manufacturers  (OEMs) .

Všetky papiere Mondi určené pre profesionálnu tlač budú predstavené na tohoročnom veľtrhu DRUPA v nemeckom  Düsseldorfe,  a to s vyšším dôrazom na trh vysokorýchlostnej atramentovej tlače.

Zdroj: Mondi

KOENIG&BAUER- logo
KOENIG&BAUER- logo