Papier a digitálna tlač aj na dovolenke
Z výskumu spoločnosti Canon Europe, svetového lídra v oblasti digitálneho spracovania obrazu, ktorý sa venoval cestovným návykom Európanov, vyplynulo, že prostredníctvom internetu vyhľadáva dovolenku 92 % spotrebiteľov, 82 % si prostredníctvom neho rezervuje ubytovanie a 77 % si objednáva ďalšie cestovné služby. I napriek masívnemu využitiu internetu však 93 % európskych turistov stále všetky svoje cestovné dokumenty tlačí.
Výskum tiež odhalil, že 71 % ľudí cestujúcich na dovolenku tlačí potrebné dokumenty ako predbežné opatrenie proti prípadným technologickým problémom alebo potenciálnym zmätkom pri odbavení. Viac ako polovica respondentov (51 %) tiež uviedla, že to robí len zo zvyku. Podľa zistení výskumu sú v tomto najopatrnejšími cestovateľmi Nemci (75 %) a Briti (74 %).Z tých, ktorí si cestovné dokumenty tlačia, sa 87 % spolieha na papierové informácie v priebehu celej cesty. Viac ako polovica dopytovaných (57 %) v priebehu cesty radšej vyhľadáva informácie o cieli svojej cesty na internete alebo sociálnych médiách, zatiaľ čo iba 10 % rekreantov využíva výhradne informácie poskytnuté cestovnou kanceláriou.
„Je zjavné, že zatiaľ čo európski cestovatelia internet úplne bežne využívajú k vyhľadávaniu zájazdov, na porovnávanie cien a na rezerváciu dovoleniek, stále sa veľmi spoliehajú na tlačené cestovné doklady. Nezáleží pritom na tom, či je to kvôli nízkej dôvere vo vlastné prístroje, či tie, ktoré používajú napríklad letiská. Existuje jednoducho silný dopyt po hmatateľných a za všetkých okolností spoľahlivých cestovných dokumentoch,“ uviedol Daniel Míka, B2B marketingový riaditeľ spoločnosti Canon CZ.
Keď sa turisti mali vyjadriť k otázke, aký typ informácií chcú mať v priebehu cesty neustále k dispozícii, najčastejšie zmieňujú adresu svojej finálnej destinácie (67 %), mapu okolia (54 %), navigačné informácie k cieľu cesty (42 %), informácie o hromadnej doprave (31 %) či najdôležitejšie miestne adresy a telefónne čísla (28 %).
„Náš výskum vyslal jasný signál cestovným kanceláriám: tlačené cestovné doklady sú pre rekreantov stále extrémne dôležité, ale v nich obsiahnuté informácie by mali byť kvalitnejšie. Skôr ako na obyčajné prezentovanie detailov zakúpeného zájazdu alebo zaplnenie voľných miest často nenávidenými reklamnými zdeleniami, by sa cestovné kancelárie mali zamerať na informácie, ktoré cestovatelia skutočne chcú. Tí potom ocenia napríklad fakt, že sa v zahraničí musia menej spoliehať na internet,“ dodáva Daniel Míka a pokračuje: „Ponúka sa tiež príležitosť prepojiť výhody internetu a spoľahlivosť tlačených materiálov. S využitím voliteľných alebo užívateľsky upraviteľných cestovných dokumentov umožniť zákazníkom, aby si automaticky vytlačili všetko, čo je pre nich relevantné. Taký stupeň personalizácie ukáže, že cestovná kancelária dobre chápe zákazníkove potreby a prikladá im patričnú dôležitosť.“
O výskume Výsledky výskumu spoločnosti Canon prezentované v tejto tlačovej správe sú založené na zistených z dotazníkového šetrenia realizovaného agentúrou ICM Unlimited. Výskum zahrnul 5 000 respondentov vo Veľkej Británii, Francúzsku, Nemecku, Taliansku a Španielsku. Prebehol v júni 2015.
Zdroj: Canon
Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *
Epson predstavil nový rad A3 atramentových firemných tlačiarní s rýchlosťou 40–60 strán za minútu
Epson sa hlási k významným udržateľným výhodám atramentovej tlače s technológiou Heat-Free
Ako bude vyzerať práca v roku 2030?
Úžitková hodnota tlačiarní rastie, ale ktorá je tá správna?
Transformačné možnosti kvality RICOH Pro™ Z75 predstavené na beta stránke
Epson EB-PQ2000: Nový 4K laserový projektor na veľtrhu ISE
Epson predstavuje laserové projektory novej generácie
Uvažujete nad vhodným projektorom?
Sharp/NEC uvádza na trh nový laserový projektor PA1705UL
Sharp/NEC uvádza na trh nové laserové projektory PV800UL a PV710UL
Fedrigoni oznamuje zámer získať Papeterie Zuber Rieder
Mondi SCP získalo – Národnú cenu za kvalitu a spoločenskú zodpovednosť za rok 2022
Harmanec-Kuvert v Brezne pokračuje v modernizácii výroby
Fedrigoni kupuje od Arjowiggins španielsku spoločnosť Guarro Casas
Mondi investuje 400 miliónov eur do nového papierenského stroja