Globálna štúdia spoločnosti HP uvádza, že digitálna výroba môže byť hnacou silou hospodárskeho rastu, rýchlejších inovácií a udržateľnej výroby.

Spoločnosť HP a jej celosvetová partnerská a zákaznícka komunita na celosvetovej konferencii Innovation Summit spoločne s odborníkmi z odboru predviedla, akú úlohu môže digitálna výroba zohrať pri transformácii priemyselných odvetví.

Pri príležitosti konferencie bola predstavená nová štúdia spoločnosti HP, ktorá prináša poznatky o digitálnych výrobných technológiách a trendoch, akým je priemyselná 3D tlač.

Správa spoločnosti HP o trendoch v oblasti digitálnej výroby, ktorá sa zamerala na tisíce vedúcich pracovníkov vo výrobe na celom svete, uvádza, že spoločnosti stále viac investujú do pokročilých 3D tlačových riešení, ktoré poskytujú obratnosť, rýchlosť a flexibilitu potrebnú na rast ich podnikania a na to, aby sa stali odolnejšími v neustále sa meniacom prostredí.

HP 3D print
HP Digital manufacturing trends report

Jedným zo zásadných postrehov, získaných prieskumom globálneho výrobného priemyslu, je, že spoločnosti bez ohľadu na odvetvie alebo miesto pôsobenia považujú 3D tlač za príležitosť, ako posilniť svoje dodávateľské reťazce, stať sa pohotovejšími a vytvárať inovatívnejšie stratégie pre vývoj produktov i výrobu.
Tento trend podčiarkujú rastúce investície do 3D tlače, podpora 3D tlače ako životaschopnej alternatívy k tradičnej výrobe a väčšia snaha o užšiu spoluprácu v celku ekosystému, ktorá by mala zavádzanie týchto technológií podporiť.

HP 3D Print
HP Digital manufacturing trends report

Kľúčoví aktéri s rozhodovacími právomocami vo výrobe tiež vidia príležitosti na rýchlejšie inovácie, pretože si uvedomujú, že 3D tlač je jednoznačne vhodná pre masovú personalizáciu nových produktov a tiež na znižovanie plytvania a odpadov, ako aj podporu udržateľnejšieho hospodárstva.

O správe HP o digitálnej výrobe
Správa HP o digitálnej výrobe je globálna štúdia spoločnosti HP Inc. Štúdiu realizovala organizácia SME Media/Research na troch kontinentoch a v deviatich geografických oblastiach vrátane Kanady, Číny, Francúzska, Nemecka, Japonska, Mexika, Singapure, Spojeného kráľovstva a USA. Terénny prieskum prebiehal od 28. júla do 11. augusta 2020 a zúčastnilo sa na ňom 2 175 aktérov s rozhodovacími právomocami v oblasti 3D tlače a digitálnej výroby.

Zdroj: HP Inc.

KOENIG&BAUER- logo
KOENIG&BAUER- logo
Predchádzajúci článokKupujte originálne tonery HP – pomôžete prírode, svojmu zdraviu a bezpečiu
Nasledujúci článokRicoh rozširuje portfólio IT služieb o významnú akvizíciu MTI Technology