
Spoločnosť Ricoh v spolupráci so spoločnosťou Bianchi predvedie na výstave FESPA 2018 kreatívne inovácie. Od vizuálne zaujímavých bannerov a plagátov až po tričká a tašky tlačené na zákazku.
Sila a výkon tlače
Ricoh chce praktickými ukážkami poukázať na to, ako môžu tlačové centrá, reklamné agentúry a špecialisti na komunikáciu objavovať nové svety plné príležitostí v živom odvetví s názvom Sign and Display. Ukážky obsiahnu širokú škálu propagačných predmetov, od katalógov, bannerov a vlajok až po nástennú grafiku, tričká a tašky.
„Vynikajúce vlastnosti technológií a dobrý design patria k základným zásadám v podnikaní Ricohu i Bianchi. To je dôvod, prečo je naše partnerstvo dokonalé“, uvádza Josef Fleissig, Produktový manažér pre Komerčnú a produkčnú tlač spoločnosti Ricoh Czech Republic & Slovakia.
„Na veľtrhu budeme mať model bežnej maloobchodnej predajne“, dodáva Fleissig. V tomto „kútiku“ budú mať návštevníci príležitosť vidieť mnoho ukážok a riešení, ktoré umožňujú systémy a technológie od spoločnosti Ricoh.
Praktické ukážky v Bianchi „kútiku“:
Inšpirujúce praktické ukážky v reálnej prevádzke môžu napomôcť, aby zvážili, čo im systémy môžu priniesť a prebudiť záujem o nové trhy a oblasti.
• Tlač na transparentné médiá, bannery, vlajky a nástenná grafika tlačená na veľkoformátovej latexovej tlačiarni Ricoh Pro L4160.
• Pevné výstavné a informačné panely vytvorené na plochej tlačiarni UV Flatbed s označením Ricoh Pro T7210.
• Ukážky tlače na polokošele, bežné tričká, šiltovky a tašky, tlačené na prístrojoch pre priamu tlač na textil Ri 100, Ri 3000 a Ri 6000.
• Katalógy, brožúry, plagáty, pohľadnice a blahoželania tlačené na novej päťfarebnej digitálnej produkčnej tlačiarni Ricoh Pro C7200x.
Bianchi Corner (Bianchi kútik) bude od 15. do 18. mája súčasťou stánku Ricoh – A50, v Hale 3.1, na výstavisku Messe Berlín. Po výstave bude model obchodu Bianchi prevezený do zákazníckeho centra spoločnosti Ricoh v Telforde (Veľká Británia).
Zdroj: Ricoh