Huawei Mate S

Huawei Consumer Business Group oznámila predajné výsledky za 3. kvartál roku 2015 a hlási pokračujúci rast dodávok smartfónov. Tretinu týchto dodávok predstavujú zariadenia Huawei strednej a prémiovej triedy, čo je o sedem percentuálnych bodov viac ako v predchádzajúcom kvartáli. Dodávky smartfónov Huawei do Európy medziročne vzrástli o 98 %, do Afriky a na Stredný východ o 70 %. Huawei je 3. najväčším svetovým výrobcom smartfónov, lídrom na trhu smartfónov v Číne a 88. najcennejšou svetovou značkou (Interbrand).

Dodávky smartfónov Huawei rastú medziročne o 63 %

Celkový počet dodaných smartfónov Huawei za posledné tri mesiace (do 30. septembra 2015) dosiahol 27,4 milióna kusov. To predstavuje 63 % medziročný nárast. Pre porovnanie, v celom odvetví je pre rok 2015 očakávaný medziročný nárast 9,3 %.

„Štvrťročné výsledky jasne ukazujú úspech našej stratégie rastu,“ povedal Richard Yu, CEO Huawei Consumer BG. „Sme skutočne hrdí na rýchly rast predaja mimo územia Číny a na stále vyšší dopyt po našich zariadeniach strednej a prémiovej triedy. Sme presvedčení, že týmto tempom dokážeme do konca roku dosiahnuť náš cieľ – 100 miliónov predaných zariadení.“ 

Medziročný rast dodávok smartfónov do Európy o 98 %
Dodávky smartfónov Huawei v Európe vzrástli medziročne o 98 %, v regiónoch Stredného východu a v Afrike o 70 %. Divízia Consumer BG sa teší značnému úspechu taktiež na domácom (čínskom) trhu, kde hlási medziročný nárast dodávok o 81 %.

Rastúci záujem o high-end modely Huawei
Konkrétne výsledky Huawei v oblasti prémiových inteligentných telefónov poukazujú na stále rastúci záujem používateľov. Od uvedenia na trhu dosiahli dodávky smartfónov Mate 7 šesť a pol milióna kusov, modelu P7 sedem a pol milióna kusov a P8 štyri milióny kusov. Huawei Mate S, najnovšia vlajková loď uvedená na trh v septembri tohto roku, je dostupný vo viac ako 48 krajinách sveta. Uvedením verzie Mate S „Rose Gold“ si spotrebiteľská divízia Huawei sľubuje rozšírenie povedomia o značke aj medzi spotrebiteľmi ženského pohlavia.

Popularita stredných a prémiových modelov Huawei v Európe
Vysoký dopyt po smartfónoch strednej a najvyššej triedy je zreteľný taktiež v Európe. Napríklad v Španielsku pokrývajú zariadenia Huawei 12,4 % trhu so smartfónmi a 45,7 % trhu s high-end zariadeniami (v cenovej hladine 400 ÷ 500 Eur). Výrazné úspechy zaznamenáva Huawei taktiež v Taliansku, kde si drží 10,9 % podiel na trhu smartfónov a 27,9 % podiel na trhu high-end zariadení.

Tretí najväčší výrobca smartfónov v prvom polroku 2015
Podľa aktuálnej správy agentúry GFK sa spoločnosť Huawei v období od januára do augusta roku 2015 umiestnila medzi tromi najväčšími svetovými výrobcami smartfónov a to s trhovým podielom 9,5 %.

Líder čínskeho trhu s podielom 15,2 %
Na čínskom trhu je Huawei s trhovým podielom 15,2 % (september 2015) naďalej lídrom. Medzi troch najväčších výrobcov smartfónov patrí Huawei, podľa počtu dodaných kusov, okrem iného aj v Austrálii, Belgicku, Taliansku, Portugalsku, Španielsku, Švajčiarsku a na Novom Zélande.

Prvá čínska spoločnosť v Top 100 Best Global Brand 2015
V októbri 2015 bola spoločnosť Huawei ocenená uvedením v zozname Top 100 najlepších celosvetových značiek 2015 (Top 100 Best Global Brand list for 2015) spoločnosti Interbrand, kde Huawei obsadil 88. pozíciu. V predchádzajúcom roku spoločnosť Huawei dosiahla umiestnenie v tomto rebríčku ako prvá čínska značka vôbec.

Zdroj: Huawei

 

KOENIG&BAUER- logo
KOENIG&BAUER- logo