virtual.drupa sa zapísala do histórie ako prvá čisto digitálna verzia popredného svetového veľtrhu tlačiarenských technológií, ktorý sa konal od 20. do 23. apríla 2021. Virtuálna udalosť úspešne preklenula priepasť medzi predchádzajúcou a budúcou osobnou účasťou veľtrhu v roku 2024.

Nový formát Print & Packaging Community získal vynikajúcu spätnú väzbu na medzinárodnej úrovni, čo demonštrujú konečné štatistiky.

212 vystavovateľov z 35 krajín, ako aj účastníci tímov z globálnych dcérskych spoločností predstavili svoje produktové portfólio a inovácie v rámci online showroomov a viac ako 125 živých webových relácií s priemerom 140 účastníkov. 

virtual.drupa
virtual.drupa

Štvordňový program prezentácií v konferenčných priestoroch a na výstavných plochách ponúkol rozsiahly pohľad na problémy a výzvy, ktorým priemysel v súčasnosti čelí. Zamerali sa na štyri kľúčové témy: umelá inteligencia, prepojený spotrebiteľ, ekonomika platforiem a obehová ekonomika.

virtual drupa
virtual drupa

Vystúpenia poskytli dôležité stimuly pre využitie nového potenciálu spolu s komplexným konferenčným programom s ďalšími 130 prezentáciami v rámci piatich osobitných fór zameraných na kľúčové problémy, globálne megatrendy a ich vplyv na priemysel („touchpoint packaging“, „drupa cube“, „touchpoint textile“, „3D fab + print“, „dna – drupa next age“).

„Virtual.drupa veľtrh bol implementovaný za účelom udržania kontaktu v priemysle počas pandémie. Čísla ukazujú, že sme to dosiahli, “sumarizuje Erhard Wienkamp, ​​CEO spoločnosti Messe Düsseldorf. „Virtual.drupa umožnila vystavovateľom a potenciálnym zákazníkom posilniť svoje plány, generovať nových potenciálnych zákazníkov a získavať stimuly pre svoje firemné ciele.“

virtual drupa
virtual drupa

„Teší nás pozitívna odpoveď našich účastníkov,“ potvrdzuje Sabine Geldermann, projektová riaditeľka spoločnosti Print Technologies. „Drvivý počet globálnych hráčov na strane vystavovateľov a návštevníkov vedie v dnešnej dobe k veľmi dôležitej priemyselnej výmene. Rozsah cieľových skupín, profilov a záujmových oblastí návštevníkov bol pôsobivý – týkalo sa to aj vystavovateľov a ich produktových portfólií v celom hodnotovom reťazci.

Ďalšie príležitosti na interakciu

Návštevníci majú stále možnosť využiť ponuky na serveri virtual.drupa: Virtuálne konferenčné miestnosti na vytváranie dohôd budú k dispozícii aj v pondelok 26. apríla a v utorok 27. apríla pre rozhovory so zákazníkmi a pre informačné stretnutia. Funkcia četu zostane v platnosti do konca októbra.
Videá, kľúčové poznámky a hlavné prejavy si navyše môžete vo videotéke od budúceho týždňa pozrieť na požiadanie 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Tieto, ako aj virtuálne predvádzacie miestnosti vystavovateľov, zostanú online až do konca decembra 2021.

Nová pieseň drupa “We Embrace the Future”

Udržiavajúc tradíciu milovanej piesne drupa, aj prvá virtual.drupa mala vlastnú pieseň. Spojením živého a digitálneho spojenia oboch slov mala táto pieseň “We Embrace the Future” debut počas akcie virtual.drupa.

New drupa Song: Béatrice Thomas alias BB Thomaz “We Embrace the Future”
New drupa Song: Béatrice Thomas alias BB Thomaz “We Embrace the Future”

Autor: Dieter Falk, skladbu naspievala Béatrice Thomas alias BB Thomaz.
New drupa Song: “We Embrace the Future”

Plánované odvetvové udalostí

Pred ďalšou výstavou drupa (28. mája – 7. júna 2024) ponúkne Messe Düsseldorf a jeho veľtrhy v Ázii širokú škálu kontaktných podujatí. Patrí sem napríklad konferencia o tlači a digitálnych komunikáciách, ktorá je naplánovaná na 20. – 21. októbra 2021 na výstavisku v Düsseldorfe.
Ďalej sú na programe podujatia z globálneho portfólia tlačových technológií: Indoprint (Jakarta, 11. – 14. augusta), PackPrint International a Corrutec Asia (Bangkok, 22. – 25. septembra) a PackPrintPlas Filipíny (7. – 9. októbra).

Pripravil: František Martančík
Zdroj: drupa

 

 

KOENIG&BAUER- logo
KOENIG&BAUER- logo