Reklama a komunikácia sú neoddeliteľnou súčasťou každej spoločnosti. Je to jeden z prvkov, pomocou ktorého sa firmy môžu odlíšiť od konkurencie, konštatuje Jana Nosálová, riaditeľka veľtrhu, ABF, a.s. Praha. Veľtrh REKLAMA POLYGRAF OBALY už dávno dospel do svojej plnoletosti a svojou úrovňou a obsahom dosiahol úroveň významného stredoeurópskeho veľtrhu. Viac z rozhovoru s riaditeľkou Janou Nosálovou veľtrhu prezradí náš príspevok.
Atraktívne expozície českých i zahraničných firiem, výrobcov a dodávateľov z tejto oblasti sa predstavia od 28. do 30. apríla 2020 na výstavisku PVA EXPO PRAHA, keď bude prebiehať už 27. ročník medzinárodného veľtrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY.
Veľtrh REKLAMA POLYGRAF OBALY je jedinou akciou tohto typu v Českej republike. Nie je preto divu, že sa na ňom každoročne zúčastňujú tisíce návštevníkov z radov zadávateľov, reklamných agentúr, výrobcov reklamy a ďalších firiem.
Za všetko vypovedajú čísla z roku 2019, kedy sa na ploche 12 250 metrov štvorcových predstavilo takmer desaťtisícom návštevníkov (presne ich bolo 9 768) celkovo 218 firiem, z toho 55 zahraničných z 12 krajín. Tohtoročný ročník ponúkne najväčších hráčov na českom trhu, ale aj zahraničných vystavovateľov z Poľska, Nemecka, Rakúska, Talianska či Chorvátska.
Na veľtrhu reklamných služieb sa odborná verejnosť môže tešiť nielen na veľkolepú prehliadku nových technológií, produktov či finálnych aplikácií, ale aj na pestrý sprievodný program súťaží, prednášok a konferencií.
Printový segment bude, už tradične, prezentovaný primárne spoločne so signmakingom v hale č. 4. V tomto roku sa budú prezentovať v ešte väčšej miere ako vlani firmy z oblasti digitálnej produkčnej tlače, firmy s presahom do oblasti potlače a finálneho spracovania obalov a spoločnosti predstavujúce CNC technológie. Návštevníci budú mať možnosť vidieť zaujímavé technológie a príklady aplikácií nových materiálov, ktoré rozšíria možnosti výrobcov reklamy.
„Základnou filozofiou rozmiestnenia vystavovateľov v hale je logická nadväznosť prezentovaných technologických postupov,“ vysvetľuje Jana Nosálová. „Chceme, aby návštevník našiel pre svoje podnikanie nové impulzy a videl možné prepojenie veľkoplošnej aj hárkovej tlače spolu s finishingom, ktorý dokáže jeho produkciu zefektívniť, zušľachtiť a zatraktívniť.“
Hala číslo štyri bude nabitá digitálnymi technológiami a určite bude stáť za to si ju pozorne prehliadnuť.
Reklamný a polygrafický priemysel už dlhšiu dobu prechádza určitú krízou, v dôsledku ktorej je obrovský až nezmyselný tlak na ceny produktov a služieb. Jednou z ciest ako z toho von, je inovácia a efektivita. Práve ochota predstaviť na veľtrhu tieto trendy, nové smery, kreativitu a pridanú hodnotu je jedna z možností, ako bojovať o zákazníka.
V tejto súvislosti je dôležité podotknúť, že v rámci dôrazu na inovácie, bude možnosť aj tento rok sa zoznámiť s fenoménom 3D tlačiarní, ktoré pre oblasť reklamy a marketingu fungujú hlavne pri modelovaní a nových komunikačných smeroch. Rovnako ako v minulom roku, nájdu aj tento rok návštevníci v hale 6 špecializovanú výstavu 3D EXPO, ktorá predstaví najväčšiu prehliadku 3D tlačiarní a materiálov pre 3D tlač v Českej republike.
Po úspešných dvoch ročníkoch súťaže v polepovaní áut sa organizátor rozhodol o ďalšom pokračovaní konania tejto súťaže. Aj tento rok budú súťažiť tie najlepšie firmy v oblasti Car wrappingu a predvedú svoje zručnosti a skúsenosti pred odborným publikom. Cieľom súťaže bude predviesť kvalitu v tejto oblasti a pre samotných súťažiacich porovnať svoju zručnosť s konkurenciou.
Víťazné firmy na prvých troch miestach získajú peňažné ceny. Súťaž sa uskutoční v rámci veľtrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY, prvý deň veľtrhu, 28. 4. 2020 vo vyhradenej hale.
REKLAMA POLYGRAF OBALY prezentuje aj odborové súťaže. Jednou z nich je „Duhový paprsek“ – prestížna súťaž najlepších prác v odbore vizuálnej komunikácie, ktorá už od roku 2004 oceňuje najlepších realizátorov, autorov a zadávateľov. Súťaž organizuje Združenie dodávateľov pre signmaking nielen preto, aby jej prostredníctvom posilnila postavenie výrobcov reklamy na reklamnom trhu, ale aby aj upozornila zadávateľov reklamy, reklamné agentúry a ďalšiu odbornú verejnosť na skutočnosť, že sa vizuálna komunikácia aj v dnešnej digitálnej dobe neustále vyvíja, a taktiež na to, že kvalitne a nápadito vyrobená reklama stále funguje.
Návštevníci veľtrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY 2020 sa budú môcť tešiť na expozície najväčších hráčov na českom trhu, ktorí už v túto chvíľu potvrdili svoju účasť a ktorí opäť privítajú svojich zákazníkov.
Viac aktuálnych informácií o veľtrhu nájdete na: www.reklama-fair.cz.
Pripravil: František Martančík Zdroj: ABF, a.s. Praha
Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *
Ricoh uvádza na trh tlačiareň IM CW2200
Landa vidí ďalšiu miliardovú príležitosť pre nanografiu
Fedrigoni získa turecký UNIFOL
Väčšina európskych kancelárskych zamestnancov verí, že ich pracovisko investuje do technológií budúcnosti
Skenery Epson získali ocenenia DataMaster Lab Awards
Spoločnosť Sharp/NEC spustila voliteľnú službu značenia laserom
Spoločnosť Sharp/NEC uvádza na trh nový 8K LCD 32″ profesionálny monitor
Monitor NEC MultiSync® EA242WU
SHARP a NEC debutujú ako jedna spoločnosť
Epson na veľtrhu ISE 2022 predstaví najnovšiu generáciu 3LCD projektorov
Dá sa farebný papier potlačiť aj inou farbou okrem čiernej?
PERGRAPHICA® papier navrhnutý pre udržateľnú budúcnosť
Súťaž REGIOCHEMU pozná víťazov
Fínske odborové zväzy ukončili štrajk UPM
Mondi posudzuje možnosti pre svoje záujmy v Rusku