Vystavovatelia z Číny a zo zahraničia predstavia svoje najnovšie technológie a produkty pokrývajúce celú škálu tlačiarenských zariadení.

Desiaty medzinárodný veľtrh tlačiarenských technológií „CHINA PRINT 2021“ sa bude konať v termíne od 23. – 27. júna 2021 v New China International Exhibition Center (NCIEC) v Pekingu. Veľtrh bude pravdepodobne najväčším živým podujatím v tomto roku.

Spolu s 30-ročným vývojom veľtrh videl všetky kroky, ktoré zažil čínsky tlačiarenský priemysel. Tento veľtrh už nie je výstavou domácich značiek; namiesto toho je to veľký medzinárodný veľtrh pre celý polygrafický priemysel a príbuzné odvetvia.

Predchádzajúce ročníky z neho urobili najväčší veľtrh tlače v Ázii, na ktorom sa v roku 2017 zúčastnilo viac ako 200 000 návštevníkov a 1300 vystavovateľov zo 146 krajín. Tohtoročné podujatie bude prebiehať v 8 hlavných a 6 pomocných halách na celkovej ploche viac ako 180 000 metrov štvorcových.

Organizátor so svojou novou výstavnou témou „Inovácia vedúca do budúcnosti“ sľubuje viac špičkových technológií, obchodných modelov a inovatívnych nápadov, ako je priemyselný internet, umelá inteligencia a ochrana životného prostredia.

Spoločnosti z Číny a zo zahraničia, ktoré sa rozhodli zúčastniť CHINA PRINT 2021, pokrývajú rôzne oblasti tlače, balenia a spotrebného materiálu.

  • Medzi tradičných výrobcov ofsetových strojov patria: Heidelberg, Koenig & Bauer, Komori, Ryobi RMGT a ďalší.
  • Digitálne tlačové zariadenia a oblasť predtlačovej prípravy budú prezentovať značky: HP, Konica Minolta, Fuji Group, Founder, Hanglory, Kodak, Riso, Cron, Ztec, Lucky Huaguang, Strong State, Konita a ďalší.
  • Medzi výrobcov post-pressových a baliacich strojov, ktorí budú vystavovať patria: Bobst, Masterwork, Muller Martini, Zhongde Group, UPG, Wenzhou Guangming, Zhengbo a ďalší.

Veľké množstvo rozvíjajúcich sa oblastí s trhom s vysokou pridanou hodnotou sa rýchlo integruje do tradičného tlačiarenského priemyslu. Hĺbková integrácia digitálnej tlače a tradičnej ofsetovej tlače sa stala priemyselným trendom.
Obchodný model „Internet + tlač“ sa bude ďalej popularizovať, budú sa ďalej rozvíjať nové digitálne oblasti a očakáva sa vytvorenie trhu s vysokou pridanou hodnotou.

Pripravil: František Martančík

KOENIG&BAUER- logo
KOENIG&BAUER- logo