Digitálny formát pomáha zlepšovať komunikáciu so zákazníkmi.

Usporiadatelia veľtrhu Messe Düsseldorf usporiadali 27. októbra online ukážku megashow tlače a balenia „drupa preview“. Virtuálna udalosť zameraná na udržanie prepojenia globálneho priemyslu prilákala 1 900 návštevníkov. Podiel zahraničných návštevníkov bol na úrovni 70% (5 najviac pripojených krajín: Japonsko, India, Spojené kráľovstvo, Holandsko a Nemecko). 

Viac ako 14 000 zobrazení stránky zdôrazňuje vysoký záujem polygrafickej komunity o ponúkaný obsah

Portál je rozdelený do troch konkrétnych oblastí: Conference Area – Exhibition Space – Networking Plaza, ktoré odrážajú základné kamene drupy a premosťujú komunikačné potreby medzi dneškom a ďalším živým podujatím.

Platforma umožňuje nepretržitú výmenu informácií až do hybridného veľtrhu v apríli 2021 (20. – 28. apríla 2021 v nemeckom Düsseldorfe).

„drupa preview“, je kľúčovým nástrojom, ktorý ponúka spoločnostiam v týchto zložitých časoch platformu na prezentáciu svojich inovatívnych produktov a oslovenie cieľového publika. Pre vystavovateľov i návštevníkov to znamená nový začiatok. Ukazuje, že aj v čase krízy môžeme ponúknuť riešenia, ktoré zabezpečia interakciu a sieťové prepojenie priemyselných odvetví. Intenzívne pracujeme na posilňovaní globálnej komunikácie, ale aj rozširovaním nových virtuálnych formátov,“ vysvetľuje Erhard Wienkamp, ​​COO Messe Düsseldorf.

„Odozva vystavovateľov a návštevníkov po prvej ukážke bola veľmi pozitívna,“ hovorí Sabine Geldermann, projektová riaditeľka spoločnosti Print Technologies. „drupa preview ponúka cenný základ pre pravidelné kontakty so zákazníkmi, čo umožňuje neustálu interakciu v našej komunite počas tejto pandémie. Digitálny formát pomáha zlepšovať komunikáciu so zákazníkmi so zameraním na budúce témy odvetvia. Odteraz je naším cieľom vytvoriť hybridný koncept, ktorý dokonale kombinuje to najlepšie z oboch svetov, aby sa zabezpečilo, že aprílové podujatie sa bude konať za optimálnych podmienok.“

Najbližšia prezentácia platformy „drupa preview“ s ďalšími živými webovými reláciami sa uskutoční 17. novembra.
https://preview.drupa.com

Zdroj: drupa

KOENIG&BAUER- logo
KOENIG&BAUER- logo
Predchádzajúci článokRicoh rozširuje portfólio IT služieb o významnú akvizíciu MTI Technology
Nasledujúci článokEpson získal ocenenie EcoVadis Platinum za udržateľnosť