V dňoch 4.- 11. februára budete mať možnosť zúčastniť sa online odborných prednášok a diskusií na zaujímavé témy z oblastí manažmentu a polygrafie. Heslo tohtoročnej konferencie znie „Spájame odvetvia“. Program virtuálnej 5-konferencie PrintProgress 2021 je bohatý a je rozložený do štyroch dní.

Konferencia PrintProgress 2021 v novom formáte

„Čoskoro uplynie rok, odkedy šírenie koróna vírusu v Európe začalo ovplyvňovať naše životy a obracať situáciu v eventovom priemysle doslova hore nohami. Mnohé významné veľtrhy aj konferencie boli zrušené a niektoré spoločnosti dočasne pozastavili svoje aktivity, my sme sa rozhodli nevzdať to. Pripravili sme nové možnosti online produkcie a chceme sa podeliť o novinky so svojím publikom“, hovorí Marian Hains, riaditeľ vydavateľstva Veldan.

Po konzultácii s našimi partnermi a spíkrami sme sa z dôvodov prihliadajúcich na dodržanie nariadení a najmä na bezpečnosť prednášajúcich i návštevníkov rozhodli našu 5-konferenciu zmeniť na ON LINE prenos.

Kompletný program i registračný formulár nájdete na:
https://printprogress.sk/program-5-konferencie-printprogress/

Maratón prednášok, zahraniční spíkri, aktuálne témy….

Online prenos začína vo štvrtok 4. februára o 10:00 hod. príhovorom Mariana Hainsa, riaditeľa vydavateľstva Veldan. V dvoch blokoch postupne vystúpia ďalší spíkri, ktorí budú informovať o novinkách a dianí v odvetví printu, marketingu a príbuzných odvetviach.

Program bude pokračovať vystúpeniami v piatok 5. februára a následne v dňoch 10 a 11. februára 2021.

OKRUH TÉM:

  • Quo vadis print? Čo vieme a čo môžeme očakávať v tomto polygrafickom desaťročí? 
  • Nové trendy v odvetviach, ktoré udávajú smer v polygrafii – médiá – vydavateľstvá – reklama – produkty – dizajn – …  zákazníci polygrafie a zadávatelia tlače dnes a zajtra.
  • Alternatívne riešenia a budúcnosť marketingu, podpory predaja, v kríze alebo nestabilnom prostredí trhu.
  • Život píše príbehy – kam zavedie život a srdce polygrafa? Zaujímavé a inšpiratívne príbehy osobností polygrafie. 
  • Viete, čo znamená v marketingu b2c, b2b aj h2h. Ale keď sa povie bvb? Iný rozmer biznisu.

Konferencia v online režime je vnímaná z pohľadu pripojených účastníkov určite ináč ako živé podujatie v priestoroch kongresovej haly.
Verím, že scenár a internetové spojenie bude fungovať a prezentované príspevky budú prospešné pre všetkých, ktorí sa na konferenciu prihlásia a budú ju sledovať.

Pripravil: František Martančík

 

KOENIG&BAUER- logo
KOENIG&BAUER- logo