Rebranding značky Spandex.

Spandex, komplexný dodávateľ inovatívnych riešení pre reklamné, grafické, architektonické a automobilové trhy, predstavil nové logo, ktoré odráža vývoj podnikania a zároveň zjednocuje svoju značku vo všetkých spoločnostiach skupiny v Európe a Austrálii s účinnosťou od 2. mája 2022.

Nové logo obsahuje čiastočne otvorené sústredné kruhy, odkaz na rolky samolepiaceho vinylu, ktoré sú jadrom portfólia Spandex, a zároveň vyjadruje vyvíjajúcu sa ponuku a odborné znalosti spoločnosti, globálny dosah a expanziu do nových aplikácií a trhov. Kruhy tiež označujú ašpirácie spoločnosti Spandex smerom k obehovému hospodárstvu a vytvoriť pozitívny „dominový efekt“ v sektore vizuálnej komunikácie tým, že zákazníkom pomôžu otvoriť nové obchodné príležitosti.

Andrew Coulsen, generálny riaditeľ spoločnosti Spandex

„Spandex dnes obsluhuje 40 000 zákazníkov v 20 krajinách s viac ako 35 000 produktmi. Pri pohľade do budúcnosti chceme, aby naša značka jasne komunikovala všetky atribúty nášho podnikania a naše poslanie pomáhať zákazníkom posúvať ich kreatívne hranice, podporované výkonnými produktmi, odbornými znalosťami v reálnom svete.“
Nová línia spoločnosti, ‚Inspiring Creativity‘, má oslavovať rôznorodú komunitu zákazníkov Spandexu, vrátane signmakerov, výrobcov grafiky, obalov, vizuálnych komunikátorov, tlačiarov, inštalatérov, interiérových dizajnérov a architektov.

Nová identita značky sa rozšíri na všetky distribučné spoločnosti Spandex v Európe a Austrálii, a v priebehu roka 2022 bude viditeľná vo všetkých komunikáciách Spandexu orientovaných na zákazníkov.

Súčasne s rebrandingom Spandex vylepšil svoju webovú stránku, aby zrýchlil a zlepšil celkovú používateľskú skúsenosť. Registrácia je rýchlejšia a jednoduchšia a zákazníci môžu rýchlejšie nájsť produkty, ktoré potrebujú, vďaka novým možnostiam vyhľadávania podľa názvu farby a kontroly, či sú produkty k dispozícii na okamžité odoslanie.

Zdroj: Spandex

KOENIG&BAUER- logo
KOENIG&BAUER- logo