Spoločnosť Mondi, globálny líder v oblasti výroby obalov a papiera, predstavuje svoje najnovšie novinky a inovácie v segmente bezdrevného nenatieraného papiera.
Ako hlavný dodávateľ nenatieraných papierov v Európe (vrátane Ruska), ktorého tradícia výroby papiera siaha až do roku 1793, spoločnosť Mondi neustále sleduje inovácie, a to aj v náročných časoch. Jej posledný vývoj zahŕňa nové odtiene, ktoré obohacujú prémiovú značku papierov PERGRAPHICA®; kreatívnu spoluprácu s Adobe Stock a inovatívny papier vyrobený z trávy určený na prémiové balenie.
„Aj napriek zložitej situácii, ktorej v tomto roku všetci čelíme, udržiavame aj naďalej blízky kontakt s našimi zákazníkmi a intenzívne vyvíjame nové výrobky z bezdrevného nenatieraného papiera. Sme radi, že trhu môžeme aktuálne predstaviť pôsobivé výsledky. Inovácia, udržateľnosť a spolupráca boli v Mondi vždy hlavnými piliermi našej práce a budú aj naďalej základom nášho budúceho úspechu.“
Výber správneho papiera je jadrom každého projektu kreatívneho dizajnu, tlače a obalov. V záujme rozšírenia ponuky uviedla spoločnosť Mondi na trh 31 nových farieb vo svojom prémiovom rade PERGRAPHICA®.
PERGRAPHICA_box
Okrem 10 sýtych a 10 bledých odtieňov zahŕňa nové portfólio aj širokú škálu 10 tmavých a hlbokých odtieňov a nedávno uvedený odtieň papierov PERGRAPHICA® Infinite Black, ktoré sú ideálne na luxusné obaly na kozmetiku, parfumy, vína, šampanské a liehoviny, ako aj na butikové tašky.
PERGRAPHICA®
Nové hlboké a tmavé odtiene papierov PERGRAPHICA® sú prezentované vo fantastickom „Wow Boxe“ vylepšenom špeciálnymi finálnymi úpravy papiera, ktorý je dôkazom toho, že papiere PERGRAPHICA® sa dokonale hodia na rôzne aplikácie luxusných obalov.
Pri príležitosti rozšírenia svojho portfólia spoločnosť Mondi s hrdosťou predstavuje svoju kampaň Catching Feels, ktorá bola vyvinutá v rámci jedinečného digitálno-analógového partnerstva s Adobe Stock. Kampaň začína na papieri v podobe nádherného nového lookbooku a pokračuje na digitálnej platforme Mondi pre milovníkov papiera, mymondi.net, doplnenej o virtuálne eventy pre zákazníkov a potenciálnych zákazníkov a mnoho ďalších digitálnych a analógových aktivít.
Catching Feels lookbook
Tak ako papier vnímame všetkými našimi zmyslami, aj kampaň Catching Feels nás vezme na cestu šiestimi pocitmi so šiestimi fotografmi a ilustrátormi – každý z nich vybraný pre svoju schopnosť oživiť pocity. Dušou kampane Catching Feels je nový lookbook.
Emotívne a, z pohľadu technického prevedenia, náročné snímky v lookbooku Catching Feels, vykresľujú celý rad papierov nového portfólia PERGRAPHICA®, obsahujú dve povrchové úpravy, štyri tlačové technológie, šesť plošných hmotností papiera, desať odtieňov a 53 strán farebných strán a finálnych úprav. Umelci uvedení v kampani sú prispievateľmi do kolekcie Adobe Stock Premium Collection, prémiovej knižnice obrázkov, ktorá vylepšuje kreatívne projekty a umožňuje grafickým dizajnérom s týmito obrázkami pracovať.
new lookbook
Adobe Stock a PERGRAPHICA® majú veľa spoločného. Motto Adobe Stock, ktoré inšpiruje kreatívcov „vytvoriť niečo úžasné“, je veľmi podobné mottu papierov PERGRAPHICA® „kreatívci inšpirujúci kreatívcov“. Stratégia spoločnosti Mondi „digilogue“ alebo „digitálna na analógovú“ pre bezdrevný nenatieraný papier – prechod z obrazovky na stránku papiera – poskytla Adobe Stock príležitosť predviesť, ako ľahko môžu ich snímky preskočiť na papier.
Medzi nové kvality a odtiene papierov PERGRAPHICA® patria aj laminované segmenty až do 400 g/m² a rozšírená ponuka papierov HP Indigo. Všetky papiere PERGRAPHICA® poskytujú vynikajúcu potlačiteľnosť na všetky vybrané textúry, odtiene a plošné hmotnosti a sú vynikajúce aj na spracovanie po tlači. Celá škála kvalít a odtieňov papierov PERGRAPHICA® sa vyrába v Rakúsku a spĺňa prísne medzinárodné štandardy udržateľnosti, FSCTM a EU Ecolabel. Papiere súčasne patria do radu Green Range, ktorý je zastrešujúcou značkou spoločnosti Mondi pre udržateľné papierové riešenia. Biele odtiene, ako aj Infinite Black majú certifikát manažérstva bezpečnosti potravín.
Partnerstvo so zákazníkmi v oblasti inovácií je jednou zo štyroch strategických hodnôt spoločnosti Mondi. Jednou z posledných inovácií využívajúcich alternatívne zdroje surovín sú obalové papiere IQ GRASS+ PACKAGING, ktoré ako zdroj vlákniny využívajú rýchlo rastúcu trávu a boli vyvinuté v úzkej spolupráci so zákazníkmi.
IQ GRASS+
Kombinácia 30% vlákien z trávy a 70% primárnych vlákien z udržateľných zdrojov dodáva tomuto novému jedinečnému produktu prirodzený a jedinečný vzhľad a povrchové vlastnosti a preto je vhodný na prémiové nákupné tašky, ako aj pre vrstvy vysokokvalitných obalov z vlnitej a pevnej lepenky. Výrobky z papiera IQ GRASS+ PACKAGING majú v porovnaní s tradičnými bezdrevnými nenatieranými papierovými výrobkami vysokú odolnosť voči roztrhnutiu, papier je optimalizovaný pre flexotlač, používa sa na rôzne druhy obalov a má certifikát manažérstva bezpečnosti potravín pre suché / nemastné jedlá. Nový materiál je možné objednať v celej Európe od septembra 2020. Prvé projekty už boli so zákazníkmi úspešne zrealizované.
Spracoval: František Martančík Zdroj: Mondi
Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *
Spoločnosť Epson na veľtrhu Automatica 2022 predstaví nové roboty GX SCARA
FESPA Global Print Expo sa pripravuje na 50% nárast v roku 2023
Epson predstavil na veľtrhu FESPA širokú škálu tlačových zariadení
Spoločnosť Epson oslavuje 80 rokov otvorením múzea Suwa v Japonsku
Epson získal ocenenie DataMaster Lab GREEN Award 2022
SHARP a NEC debutujú ako jedna spoločnosť
Epson na veľtrhu ISE 2022 predstaví najnovšiu generáciu 3LCD projektorov
NEC UM504HL – Laserový projektor s ultra krátkou projekčnou vzdialenosťou
Sharp/NEC predstaví na ISE 2022 nový model projektora PX2201UL
Epson predstavuje najnovšiu generáciu ultraľahkých 3LCD projektorov
PERGRAPHICA® papier navrhnutý pre udržateľnú budúcnosť
Súťaž REGIOCHEMU pozná víťazov
Fínske odborové zväzy ukončili štrajk UPM
Mondi posudzuje možnosti pre svoje záujmy v Rusku
Žiadny materiál FSC z Ruska a Bieloruska