Bratislava, september 2017 – Spoločnosť Ricoh uvádza na trh nový toner s neónovým atramentom Neon Pink, ktorý rozširuje grafické možnosti v širokej škále výtlačkov, od plagátov cez pozvánky, vstupenky, až po reklamné materiály. Neon Pink bol prvýkrát predstavený v Chicagu od 10. do 14. septembra na predajnom veľtrhu PRINT 17 a v Európe bude uvedený na veľtrhu Labelexpo v Bruseli, od 25. do 28. septembra.
Neon Pink bol vyvinutý ako piata farba pre digitálne tlačové zariadenie Ricoh rady Pro™ C7100X.
Toner rozširuje farebnú škálu, vylepšuje tonalitu obrazov, je možné ju použiť ako priamu farbu pre zvýraznenie kontrastu i ako procesnú farbu (CMYK). V kombinácii s ďalšími odtieňmi vytvára neónovú škálu a pod UV lampou je reflexná. Neon pink tak rozširuje existujúce možnosti tlače, ktoré nám poskytujú štandardný CMYK, bielu tlač či transparentnú tlač.
V správe z informačného portálu InfoTrends s titulkom Beyond CMYK: The Use of Special Effects in Digital Printing je zdôraznené, že tento nový doplnok prispieva k „dramatickej expanzii trhu“. Umožňuje zvláštne a originálne efekty v segmente časopisov, obálok či propagačných a marketingových materiálov nielen v oblasti retailu.
V článku sa ďalej spomína, že takmer 1,8 biliónov farebných stránok v USA a v západnej Európe, čo predstavuje približne 30 % celkového počtu farebných stránok, bolo v súčasnej dobe upravených pomocou nejakého druhu špeciálneho efektu.
“Poskytovatelia polygrafických služieb stále viac túžia po možnosti ponúknuť rýchlu, jednoduchú a nákladovo efektívnu a kvalitnú tlač na zákazku. Náš posledný prírastok v ponuke produkčnej tlače môže priniesť rad nových príležitostí pre ich zákazníkov.” komentuje Josef Fleissig, Produktový manažér pre produkčné tlačové stroje, Ricoh Czech Republic.
Toner Neon Pink bude v predaji na jeseň 2017.
Patrí k doplnkovej výbave, čo znamená, že zákazníci môžu rozšíriť možnosti svojich tlačiarní Ricoh Pro C7100X, s ktorými dnes už pracujú.
Zdroj: Ricoh