Fedrigoni dosiahla dohodu o akvizícii UNIFOL a vstupuje na trh automobilových PVC fólií.

Taliansky papierenský gigant Fedrigoni Group kúpil spoločnosť Unifol – istanbulského výrobcu samolepiacich PVC fólií so sídlom v Turecku. Akvizícia je súčasťou stratégie skupiny Fedrigoni Group pokračovať v diverzifikácii sortimentu v príbuzných sektoroch, rozširovať svoju globálnu prítomnosť a upevňovať svoju pozíciu popredného hráča v globálnom priestore samolepiacich materiálov.

„Akvizícia spoločnosti so sídlom v Istanbule predstavuje zásadný krok k posilneniu našej prítomnosti na trhu so samolepiacimi materiálmi, kde sme už teraz tretím najväčším dodávateľom na svete,“ uviedla spoločnosť Fedrigoni.

vyšší podiel na svetovom trhu automobilových fólií

„UNIFOL je pre nás mimoriadne zaujímavý technologický hráč,“ povedal Marco Nespolo, generálny riaditeľ Fedrigoni Group. „Vyvinul inovatívne, odolné a dlhotrvajúce samolepiace produkty, ktoré možno použiť na 3D aplikácie na veľkých plochách. Technológia PVC CAST vyvinutá Unifolom umožňuje najmä „polep vozidiel“, možnosť aplikácie fólie na ochranu karosérie vozidla, ale aj na jej dekoráciu, zmenu farby či na zviditeľnenie grafickými prvkami.

Táto akvizícia nám umožní zatraktívniť našu ponuku pre vizuálnu komunikáciu a pokračovať v našej stratégii expandovať do perspektívneho segmentu, ktorý susedí s tými, v ktorých už pôsobíme, ako sme to už urobili pri našom vstupe do sektora inteligentných štítkov (smart labels) akvizíciou francúzskej spoločnosti Tageos“, doplnil Marco Nespolo.

UNIFOL
UNIFOL automotive PVC wrap films

|UNIFOL|

Spoločnosť Unifol, bola založená v roku 1994 súčasnými vlastníkmi, má približne 80 zamestnancov a pod značkou UNICAST sa špecializuje na technológiu PVC CAST pre polep vozidiel. Samolepiace produkty sa používajú na ochranu karosérie vozidla, zmenu farby vozidla alebo aplikáciu grafiky.

|Fedrigoni|

Spoločnosť Fedrigoni, založená v roku 1888, má viac ako 4 500 zamestnancov v 27 krajinách a 48 zariadení vrátane výrobných závodov, rezacích centier a distribúcie. Skupina predáva a distribuuje 25 000 produktov v 132 krajinách a je popredným svetovým hráčom v oblasti vínnych etikiet a špeciálnych papierov s vysokou pridanou hodnotou pre luxusné obaly a iné kreatívne aplikácie a tretím najväčším hráčom v oblasti prémiových samolepiacich materiálov.

Pripravil: František Martančík
Zdroj: Fedrigoni

KOENIG&BAUER- logo
KOENIG&BAUER- logo
Predchádzajúci článokVäčšina európskych kancelárskych zamestnancov verí, že ich pracovisko investuje do technológií budúcnosti
Nasledujúci článokMonitor NEC MultiSync® EA242WU