Skupina Mondi, celosvetový výrobca celulózy a papiera, spustila svoju novú haute couture kampaň na papiere značky Color Copy so sloganom, “Len v origináli vyzeráte tak dobre“. Papier Color Copy si razil cestu originálu na trhu od svojho uvedenia v roku 1989 ako prvý papier na svete špeciálne vyvinutý pre laserové systémy farebnej tlače a v nedávnej dobe ako prvý CO2 neutrálny papier určený na digitálnu tlač.

Nová kampaň Mondi má šesť haute couture dizajnov z papiera Color Copy, ktoré vznikli vďaka spolupráci študentov dizajnu z Univerzity umenia a priemyselného dizajnu v Linzi spolu s Hetzendorf fashion school vo Viedni, Rakúsko. Z týchto šiestich návrhov budú počas roka 2013 dva použité na reklamné účely pre papier Color Copy. Kampaň je odštartovaná online hrou (www.colorcopy.com), ktorá potrvá do 30.6.2013 a zahrňuje všetkých šesť návrhov a dáva účastníkom príležitosť vyhrať jeden zo 100 poukazov iTunes a jeden z troch zájazdov do hlavných miest svetovej módy: Miláno, Paríž a New York.

“Naša nová kampaň Color Copy je o vytvorení dobrého dojmu s vysokokvalitnými výtlačkami, či už na účely dôležitej prezentácie, foto knihy alebo marketingových podkladov. Jednoducho povedané, ak vyzerá dobre váš tlačený materiál, vyzeráte dobre aj vy,“ vysvetľuje Johannes Klumpp, marketingový a obchodný riaditeľ divízie Mondi Uncoated Fine Paper.

 
Študenti vybrali rôzne gramáže z celého portfólia papiera Color Copy, pričom experimentovali s potenciálom, ktoré ponúkalo využitie rôznych váh a textúr. Počas uplynulých 21 rokov sa portfólio papierov Color Copy rozrástlo a dnes v sebe zahrňuje širokú škálu odtieňov a textúr papierov Color Copy, Color Copy style, Color Copy coated glossy, Color Copy coated silk a Color Copy indigo, HP papier certifikovaný tromi hviezdičkami určený pre digitálne tlačiarne HP Indigo digital. Používaním papierov Color Copy, ako podkladového materiálu pre svoje návrhy, skúmali študenti potenciál a univerzálnosť tohto média prostredníctvom prania, žehlenia a používania napr. techniky papier mâché, aby tak dosiahli svoje odevnícke koncepcie.

Na záver si spoločnosť Mondi vybrala šesť návrhov, ktoré nafotil renomovaný fotograf Mark Glassner.

“Optimálny hladký povrch papiera Color Copy je kľúčom ku dosiahnutiu vynikajúcej kvality tlače. Navyše rovnomerná priľnavosť farby, výborná reprodukcia farieb a dosahované prirodzené kontrasty robia z tohto papiera vynikajúce médium pre náš haute couture marketingový materiál,” dodáva Klumpp.

Papier Color Copy je súčasťou Mondi rady Green Range, ktorá je symbolom vysokého ekologického štandardu a papier je CO2 neutrálny, bol mu udelený certifikát FSC® a nesie označenie EU Ecolabel – symbol pre výrobky a produkty so zníženým dopadom na životné prostredie.

Zdroj: Mondi

KOENIG&BAUER- logo
KOENIG&BAUER- logo