Business Days spoločnosti Canon pomáhajú zákazníkom z oblasti tlače s odhalením podnikateľského potenciálu .
Spoločnosť Canon, líder v oblasti digitálneho spracovania obrazu, inšpirovala v príbehu tohto ročníku svojho veľtrhu Commercial Printing Business Days viac než 400 návštevníkov. Canon ponúkol prehliadku vysoko odborných znalostí a skúseností s produkčnou tlačou v oblastiach obchodnej komunikácie, komerčných tlačových služieb, vydavateľstva a nakladateľstva i fotografickej tlače.
Veľtrh prebiehal v dňoch 20. až 22. septembra 2016 v nemeckom Poingu a Canon v priebehu tohto podujatia privítal vo svojom centre Customer Experience Center vybraných poskytovateľov tlačových služieb z celej Európy.
V priebehu troch veľtržných dní sa návštevníci zoznámili s tým, ako prostredníctvom integrovaných ucelených riešení postavených na inovatívnych technológiách môžu rozvinúť pod vedením expertov spoločnosti Canon a ich partnerov svoj podnikateľský potenciál.
„Veľmi dobre si uvedomujeme, že technológie samy o sebe transformáciu firiem nezaistia,“ hovorí Peter Wolff, Senior Director for Commercial Printers & Production CRD v spoločnosti Canon.
„Zákazníci potrebujú predviesť svoje kreatívne nápady a koncepty do reálneho sveta, skúmať nové obchodné modely a experimentovať s rôznorodými aplikáciami. A práve Commercial Printing Business Days je tým skvelým inovatívnym prostredím, kde sa môžu zákazníci zoznámiť so širokou škálou možností využiteľných pre ich podnikanie.“
Veľtrh Commercial Printing Business Days prebehol v duchu filozofie spoločnosti Canon nazvanej #UNLEASHPRINT a poskytovatelia tlačových služieb sa tak mohli prostredníctvom fiktívnej viackanálovej marketingovej kampane pre mníchovskú cestovnú kanceláriu zoznámiť s každým aspektom takto rozsiahlej propagačnej akcie.
Od personalizovaného direct mailingu zohľadňujúceho špecifiká každého zákazníka až po úvodnú webovú stránku s individuálnymi marketingovými materiálmi, vrátane katalógu so zájazdami podľa predpokladaných preferencií klienta. Súčasťou kampane navyše bolo – po dokončení objednávky – vytvorenie osobného cestovného poukazu a pribalenie sprievodcu i časopisu s obsahom relevantným k vybranej destinácii.
Výrobu širokej škály materiálov zaisťoval systém pre správu workflow a výstupov PRISMA, ktorý riadil rad samostatných úloh nad rôznorodými produkčnými technológiami.
K slovu tak napríklad prišla flatbed tlačiareň Océ Arizona 1280 GT pri výrobe zložiek, vysokorýchlostné farebné hárkové riešenie imagePRESS C10000VP i kontinuálne atramentové tlačové stroje ColorStream a ImageStream na výrobu časopisov, poukazov a ďalších prémiových materiálov zasielaných poštou.
Za zmienku stojí i prezentácia radu integrovaných dokončovacích riešení od partnerov spoločnosti Canon, vrátane firiem IBIS, Horizon, Hunkeler a Tecnau. Zákazníci si mohli priamo v akcii prezrieť ucelené riešenie pre výrobu knižných publikácií a produkciu časopisov, od tlače z rolky až po finálny narezaný, zložený a perfektne zviazaný alebo zošitý produkt.
Spolu so svojimi partnermi z oblasti papierových materiálov Canon účastníkov zoznámil i s novinkami v oblasti spoločne vyvíjaných atramentových materiálov.
Medzi prezentované technológie značky Canon patrili tiež niektoré novinky z veľtrhu drupa 2016. Návštevníci veľtrhu sa mohli zoznámiť napríklad s novým Océ ColorStream 6000 Chroma, Océ ImageStream 2400, Océ VarioPrint i300 vrátane rozšírenia ColorGrip a s imagePRESS C10000VP.
„Veľtrh Commercial Printing Business Days jasne potvrdil pozíciu spoločnosti Canon ako ideálneho partnera. V priebehu veľtrhu sme síce uzavreli niekoľko významných zákaziek, ale omnoho dôležitejšie je, že sme návštevníkom poskytli pozitívnu víziu, ako využiť tlač pre ziskové podnikanie i v budúcnosti. Navyše sme posilnili ich dôveru v schopnosť prinášať koncovým klientom skutočnú pridanú hodnotu,“ dodáva Peter Wolff.
Zdroj: Canon
Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *
Landa otvára závod na výrobu nano-atramentov v Holandsku
Ricoh uvádza na trh tlačiareň IM CW2200
Landa vidí ďalšiu miliardovú príležitosť pre nanografiu
Fedrigoni získa turecký UNIFOL
Väčšina európskych kancelárskych zamestnancov verí, že ich pracovisko investuje do technológií budúcnosti
Spoločnosť Sharp/NEC spustila voliteľnú službu značenia laserom
Spoločnosť Sharp/NEC uvádza na trh nový 8K LCD 32″ profesionálny monitor
Monitor NEC MultiSync® EA242WU
SHARP a NEC debutujú ako jedna spoločnosť
Epson na veľtrhu ISE 2022 predstaví najnovšiu generáciu 3LCD projektorov
Dá sa farebný papier potlačiť aj inou farbou okrem čiernej?
PERGRAPHICA® papier navrhnutý pre udržateľnú budúcnosť
Súťaž REGIOCHEMU pozná víťazov
Fínske odborové zväzy ukončili štrajk UPM
Mondi posudzuje možnosti pre svoje záujmy v Rusku